On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

čtvrtek 6. června 2013

Poslední pátek před odjezdem

Ve středu mě čeká let a nová rodinka v UK. Zatím jsem ale pořád doma, oběhávám poslední úřady (kvůli ukončení studia, pěstounské péči, taky plnou moc do banky a na poštu, kdyby náhodou.. Pas - také kdyby náhodou ) a začínám být trochu nervozní. Moc se těším, ale přeci jen, je to úplně nový a jiný život, než na jaký sem byla zvyklá. Zítra jdu naposledy na brigádu a večer jdem s kamarády na "rozlučku" - hezky se nám to sešlo, já odjíždím do Británie, kamarádka zas k dětem do Německa. Na jednu stranu už bych tam chtěla být, ale na tu druhou nemůžu uvěřit jak rychle ten čas utekl! Zdálo se mi to tak daleko, když jsem se rozhodla a najednou už to klepe na dveře :) Držte mi palce ať je všechno dobré a ať si tam najdu kamarády!

Dokonce už jsem od jedné holčiny, se kterou si píšu na FB, pozvaná na oslavu narozenin. Je jí 22, Švédka a žije kousek ode mě. Oslava bude hned ten první víkend, co budu v UK, ještě nevím jistě, zda budu moci jít, ale doufám, že ano :)

Žádné komentáře:

Okomentovat