On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pátek 14. června 2013

Den třetí, překvapivě slunečný :)

V rámci různého zařizování a poznávání mi dny tady utíkají jako voda! Ani se nenaděju a už večer lezu do postele unavená, jako bych uběhla maraton. Ne fyzicky, spíš psychicky, přeci jen je docela náročné celý den se soustředit na spoustu věcí a jiný jazyk (dřív jsem si to ale nikdy neuvědomila).

Včera ráno mi Káťa ukazovala jak uklidit celý dům (což budu dělat jednou týdně), není to tak hrozné i když dům je dost velký, ale moje HM NAŠTĚSTÍ není posedlá úklidem, navíc dům je vážně udržovaný. Dole je to trošku horší, protože se tam chodí v botech a je tam pejsek ale i tak se to dá v poho přežít :) .

Pak jsme obě vyrazily do města. Domluvila jsem se ještě s jednou au-pair Isabelle, že se sejde s námi a daly jsme si oběd v parku, protože bylo vážně krásně. Co mi zatím moc nesedí je, že se tu jí trochu jinak než v ČR a k obědu maj prostě sandwich nebo něco takového a větší jídlo až k véče. Snad si na to brzo zvyknu :) Co mi naopak sedí velice je to, že i když si tu koupíte v tuhle dobu jahody nebo maliny, chutnají naprosto úžasně! Zrovna před pár dny jsem se doma rozčilovala, že jahody chutnaj jak z umělý hmoty. Za to tady jsem se div neoblizovala :D..

Ve městě jsme musely pak znovu do fitka dokončit mojí registraci a domluvit první hodinu s jejich trenérem. Zařídit konto, slevenku na vlaky atd atd. Překvapivě musím říct, že i když si tu kupuju zatím jen věci jako kosmetiku (kterou jsem měla jen v cestovních malinkých lahvičkách, aby mi to nezabíralo kg v letadle) a tak, peníze se docela rozutíkávají. To je oběd sem, kafe tam, docela dost stála ta slevová kartička a ani se člověk neohlídne a zjistí, že má skoro prázdno v peněžence. Až se to trošku ustálí a budu mít dny naplánované, určitě si budu dělat sandwiche už z domova. Jednak za to dost ušetřím a druhak budu vědět, co v nich je. Jenže zatím je všechno tak hektické, že ani nevím, že tu v době oběda třeba nebudu :D..

Kolem 6. hodiny jsem se nakonec rozhodla jít s Isabelle fitko navštívit, ale myslím, že takový cvičení jaký dělá ona vážně nebude pro mě... Moc váhy :D! Já asi radši zůstanu u toho, na co sem zvyklá už z domova.. Ačkoli jistě to ještě nevím, protože dneska v 10:15 mám první hodinu s jejich trenérem, tak jsem zvědavá, co mi ukáže :)  Ale fitko je vážně krásný! Ohromný, tělocvična, prostory na volleyball, basket, trampolíny, posilovna, bazén, sály na různé skupinové lekce atd atd, jsem z něj nadšená a navíc mám plné členství, takže můžu chodit vážně na cokoli!

Po fitku jsme se vydaly s Isabelle do města, ne na dlouho napsala jsem své host family, že budu doma kolem desáté. Zapadly jsme do indické restaurace s tím, že jsme hladové a daly jsme si úžasné jídlo. Kuřecí s nějakou omáčkou z kokosového mléka, vážně výborné!


                                          Důkaz z mého pokoje - sluníčko!


                                                         Večeře v Indické restauračce


2 komentáře:

  1. tak to cumim, že jiš indické kari, hej deny jseš tam nebo to píše nekdo jiny ? Jupi , gratuluju, kari s kokos. omáčkou , nejlepší...!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D... Šiklo by se jméno :D.. Ale kari mi náhodou nikdy nevadilo :) Mně spíš udivuje, že sem snědla cuketu haha :D...

      Vymazat