On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 26. června 2013

Brownies

Čas mi tu utíká jak s větrem o závod! Včera to bylo už 14 dní :) S denní rutinou se sžívám celkem dobře a u rodiny se mi vážně líbí. Nechci to zakřiknout, ale myslím, že mám opravdu velké štěstí, Berou mě vážně jako člena rodiny, počítají se mnou i na výlety a podobně. Prostě se zeptají, zda chci jet s nimi (protože jsou to dny mého volna) a to chci, protože jsem tu, abych poznala Británii že :) A děti jsou úžasný. Potom, co slýchám od ostatních holek, jak jsou děti nevychované, jak na ně pořád doma ječí a podobně.. Já tu za celý 2 týdny ještě neviděla, že by se na děti musel byť i jen zvýšit hlas.. Věřím, že i mé děti někdy dovedou být protivné, ale kdo ne? Občas je to prostě normální u každého člověka. Ale podstatné je pro mě to, že jinak jsou to dobře vychovaná a pravdomluvná děcka a mají mezi sebou moc hezký vztah. Líbí se mi výchova mých HP, to že jim táta večer před spaním stále ještě čte a podobně. Vlastně... Za celých 14 dní jsem je jednou jedinkrát viděla u telky a to ještě koukaly na filmy s mamkou :)

Včera se mě Fran zeptala, jestli se s nimi chci jít večer podívat na nějakou akci Brownies. Musím říct, že když jsem to četla poprvé v papírech, že Katie navštěvuje Brownies, zcela vážně sem si myslela, že chodí někam péct :D... To samozřejmě nechodí, jsou to světlušky (mé au-pair děti mají vážně hodně koníčků, brownies/skauty, plavání, šerm, kriket, rugby, chodí na španělštinu atd atd..). Samozřejmě jsem jít chtěla, protože sama sem do ničeho takového nikdy nechodila, tak jsem byla zvědavá. Byla to akce na podporu světlušek, kde se za maličké peníze prodávaly různé věci, domácím jídlem počínaje a knížkama konče. Byla i tombola a podobně.  A byla jsem překvapená, v ČR tohle moc nefrčí, ale tady jsem viděla snad každé maléděvče z Katiiny školy! A lidi opravdu kupovali co se dalo, já jsem si koupila 2 knížky, Nový měsíc a Zatmění (Stmívání už mám v aj doma) dohromady za libru a půl :) ! Utržené peníze se komplet nechávají klubu a platí se s nimi třeba víkendy pro holčičky a tak. 

Stále mě nepřestává překvapovat, jak jsou tu všichni milí! Že se tu sousedé hodně stýkají a podobně, připadám si občas jako bych se koukala na televizi (víte třeba v Zoufalkách, jak se všichni v ulici znaj :D..), moje HM ale i sousedé mi stále chváli angličtinu (a já pořád nechápu proč, protože mi přijde, že mluvím jako tatar.. Kolikrát něco rychle pronesu a pak si v duchu po chvíli říkám "kdybys to řekla nebo takhle, tak to bylo správně!" :D..)

Dneska jedu s rodinou do neděle na výlet k příbuzným do Walesu. Moje rodina je pozvaná na svatbu (já se bohužel obřadu neúčastním, přeci jen přijela sem teď a svatba a hosté už jsou plánování velice dlouho) a pak budem jezdit po okolí na výlety, tak se těším :)

2 komentáře:

  1. Tak to máš super, jsem ráda, že jsi happy a určitě s nima jezdi, je to super jak zapadnout a někam se "zdarma" podívat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budu,kdykoli o to budou stát, výlet byl úžasnej :)

      Vymazat