On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

čtvrtek 20. června 2013

Aneb jak málo stačí k radosti :)

Připadám si jako pravý britský občan! A proč to? Dneska jsem obdržela kartu ke svému účtu v britský bance.. Trochu směšný, ale mně to vážně udělalo děsnou radost. Už mám dvě kartičky z Británie - do fitka a do banky, co víc si přát :D...

Ráno jsem byla v Donyngs na vodním aerobicu - bylo to bezva! Jo, já a všechny ty staré dámy jsme se vážně bavily :D.. Byla jsem tam jediná mladá, jinak samé důchodkyně, ale i přes to se mi hodina líbila +  byla to makačka!

Taky jsem až dneska zjistila, že pracuju jen 3 dny v týdnu, což sem netušila, nějak sem nad svojí pracovní dobou vůbec nepřemýšlela, ale takové zjištění vždycky potěší. Takže jsem měla celý den volno, na oběd sem šla do Costa coffee na kávu a těstovinový salát, učila sem se z dětský knížky nový slovíčka  a pak jsem v parku na notebooku sledovala Pretty Little Liars a válela se :) Ten park miluju! Myslím, že se stal mým oblíbeným místem tady :)

Taky jsem zjistila, že až budu chtít něco kupovat mé HM třeba k narozeninám atd, kosmetikou jí asi nepotěším (a to jsem dřív tvrdila, že tím potěšíš každou ženu). Káťa říkala, že kosmetiku často posílá dál a tak jsem já dneska dostala odličovací mléko a pleťovou vodu od Lancome, protože Fran takové věci bohužel nevyužije, ale přesto je dostává :) No, já se nezlobim, protože já naopak miluju všechny tyhle serepitičky na pleť, takže jsem z toho měla Vánoce :D..

A hlavní bod dne, který mě dnes potěšil byl, že mě moje au-pair holčička dneska poprvé objala :)!

Žádné komentáře:

Okomentovat