On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

neděle 16. června 2013

Neděle v Reigate

Dnešek začal deštivě - překvapivě. Počasí v Anglii je ale velmi nevyzpytatelné a jak den začal ošklivě, tak skončil doopravdy krásně! Sluníčko se smilovalo a přišlo ukázat že existuje :)

Dopoledne se toho moc nedělo, více méně jsem jen tak, abych měla co dělat, pomáhala Gabi se zbavováním se nějakých věcí, než se bude stěhovat, aby toho netáhla hromadu zbytečně.

Na oběd pak dorazili Franini příbuzní, její bratr a sestřenice a oba byli moooooc milí! Jak jinak tady :) Měli jsme výborný oběd a potom jsme si v kuchyni povídali. Ze začátku jsem spíš poslouchala, ale snažím se se taky zapojovat do hovorů (i když občas něco řeknu a pak si v hlavě říkám, jak sem to měla říct správně haha :D.. ), takže jsem občas přispěla s něčím i já. Velmi mě potěšilo, že mi moje HM Fran řekla, že mám dobrou angličtinu (a to i přesto že dost často mluvím rukama nohama a ty věty jsou tak kostrbatý!).

Po páté hodině jsem měla ve městě spicha s další au-pair. Jmenuje se Liina, je jí 18 a je Finka. Bylo krásně, tak jsme si koupily kafe s sebou a sedly si do parku, kde jsme si povídaly o našich rodinách (obě stejně děsnou angličtinou, je tu teprve 2 týdny takže :D... ), o našich domovských zemích atd atd. Vážně moc fajn holka :)

Zítra mi začne týdenní rutina, abych byla schopná fungovat pak sama bez Káti. Mám to trošku lehčí, protože Ollie odjel se školou a bude pryč až do soboty, takže se budu starat jenom o Katie tento týden. Doufám, že všechno půjde fajn :)

Žádné komentáře:

Okomentovat