On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pátek 17. května 2013

25 dní do odjezdu

Tak se mi to hezky krátí... Začínám být nervozní!  Přemýšlím, co si vzít s sebou, co tu ještě zařídit a udělat.. Snažím se užít si tu dobu, kdy jsem ještě tady a tak s rodinou pojedu na výlet do Českého Krumlova a snažím se také dělat hodně fotek :).. Zjistila jsem totiž, že aktuálních fotografií moc nemám a chci si s sebou nechat některé vyvolat. Moc se do UK těším, ale po rodině a některých kamarádech se mi už teď stýská :) Udělala jsem malou (vlastně docela velkou) změnu i u sebe a ufikla jsem svoje dlouhé vlasy. Včera jsem je nechala střihnout z délky do pasu na délku těsně pod ramena a sestříhat. Je to prý hezké, mám lehkou hlavu ale i tak si přijdu zvláštně :D.. Ale aspoň jsem se v podstatě zbavila zbytku černé barvy a snad mi teď narostou vlasy zdravější.

Také už mi dorazil hřejivý plyšák pro Katie, je moc krásnej a tak heboučkej, že bych si ho nejradši objednala taky :D... Ale je docela těžký, takže místo abych si dělala radost plyšákem (a zabíral mi kila v kufru) tak jsem si udělala radost jinak a koupila jsem si kartáč na vlasy Tangle Teezer , z toho mám velikou radost! V UK si určitě pořídím ještě i kabelkové vydání :)

3 komentáře:

  1. Přeju krásný let (nebo jedeš busem?) a good luck v nové rodince ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letadlem, ale jsem z toho drobet nervozní :) Děkuji moc :)

      Vymazat
    2. Určitě to dopadne dobře ;) já se na svůj první let těšila, užila jsme si ho a od té doby jezdím radši autem :D myslím tedy hlavně proto, že mě to nebaví :/

      Vymazat