On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pondělí 17. června 2013

Plánování návštěvy :)!!

Dnešek byl fajn den! Ráno jsme odvedly Katie do školy, pak jsem si prošla charity shopy. Koupila jsem si dvě knížky - jedničku Harryho Pottera (sem totiž velkej fanda!) a pak jednu dětskou, Správnou pětku. Četla jsem celou sérii jako dítě a děsně sem to milovala, tak jsem si řekla, že by bylo fajn pustit se do toho znovu v originále a učit se na tom nová slovíčka atd. Navíc je to poměrně lehčí, když je to pro malé děti. Už jsem se do toho pustila a jde to docela fajn :) Navíc knížky v charity shopech jsou za naprosto úžasné ceny (Harry za libru pade a Správná pětka za libru!) - o to větší z nich mám radost :) !!!

Odpoledne jsme vyzvedly Katie, pak jsem se snažila vtisknout si do hlavy cestu na její doučování z matiky (ne moc úspěšně, ale snad to najdem..) celkově mě tady ty cesty dost matou :D.. V Čechách jsou domy hodně různé, což vypadá děsně, ale je to v jistým směru prospěšný, člověk si může pamatovat že má jít "kolem toho zelenýho/růžovýho/dlouhýho" ale tady.. Všechny domy vypadaj tak podobně! Ano, na pohled je to hezké a upravené.. Ale pro lidi s orientačním nesmyslem to rozhodně není nápomocné :D..

Večer byl ale nejlepší :) Zeptala sem se mé HM Fran na týden, kdy mi řekla, že bych mohla mít volno :) A domluvila návštěvu NAŠICH V UK!!!!  Doufám, že v té době už budu všechno dost znát na to, abych jim mohla ukázat spoustu věcí a v pohodě se domluvit :) Protože poslední týden v srpnu budu mít volno a strávím ho s našima částečně zde v Reigate a částečně v Londýně, zrovna jsem koupila letenky! Měla jsem radost, že mi Fran dovolila, aby naši pobyli pár dní i zde a poznali, jak tu s nimi žiji :)

5 komentářů:

  1. Jéé, Správnou pětku jsem taky četla!! Všechny díly! :) Teď jsem na jednu nedávno narazila a myslela si, jak si počtu dětskou knížku, ale ono to je pořád dost děsivý! :D
    Tak až budu v UK, možná je taky zkusím...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jo no já zatím louskám pomalu, abych se na tom učila slovíčka. Ale pořídím si těch dílů víc, i když je mi 21, zdá se mi to pořád stejně dobrý jako v 11 :D!

      Vymazat
    2. To určitě! :) Já zase koukám na Přátele v angličtině, abych si zvykla poslouchat angličtinu. S je tam dost scén, u kterých si řeknu: Aha, tak takhle to je! V překladu to vyznělo úplně jinak! :D A nebo tam jsou scény, který v českym znění vůbec nejsou... Tak se taky dozvíš třeba něco, co v českým překladu chybělo. :D Jakej máš díl? :)

      Vymazat
    3. No jenže ta angličtina tady je dost jiná.. Já mám nakoukaných hromadu seriálů, většinou taky z USA a ve výsledku mi tu říkaj, že mám americkej přízvuk a línou angličtinu (tak tomu tady říkaj, že maj Amíci línou angličtinu) spíš si asi zvykej na něco britskýho, protože ta mluva tady je hodně jiná...

      Vymazat
    4. To jsem taky chtěla, jenomže jedinej britskej seriál je IT Crowd, kterej už jsem viděla a žadnej další film nebo seriál mě nenapadá...

      Vymazat