On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 12. června 2013

1. den

Dnes jsem dorazila do UK! Musím přiznat, že se zatím cítím trošku jako mimoň :).. Moc nerozumím ( a to sem si myslela kdo ví jak nemluvim :D.. ). Doufám, že se to brzo zlepší!

Ráno v ČR proběhlo fajn, na letišti se mnou byli naši a kamarádi (což bylo úžasný! )Dali jsme si kafčo v McCafé na letišti, docela mě to uklidnilo, že tam nejsem sama. Let jsem překvapivě nakonec v podstatě prospala, což jsem nečekala a byla jsem z něj dost nervozní, není to totiž zrovna moje hobby.

Sranda byla ale spíš u letištní kontroly. Velký kufr jsem měla 19 kg, protože ty těžší věci jsem dala do menšího příručního kufříku. Včetně náhřevného plyšáka do mikrovlnky pro Katie. Co sem si ale neuvědomila bylo to, že plyšák je plněný nějakými semínky. A při kontrole to pod rentgenem vypadalo asi úplně jinak, než jako pouhý plyšák :D.. Následovala kontrola VŠEHO, kufříku i mně samotný (a to včetně bot, za kalhotama atd..) a pak sem musela vysvětlovat CO to sakra je :D... Po pár minutách se mi to naštěstí  podařilo, ale v první chvíli jsem se fakt lekla protože mi bylo řečeno, že "semínka tomu říká každej".

Na Gatwicku mě pak vyzvedla moje HM Fran a jeli jsme "domů". Domeček je moc hezký, mám útulný pokojíček v podkroví a všichni se ke mně chovali velice mile! Akorát já jsem po dnešku docela vyčerpaná, nevěřila bych, jak je první den náročný a to i když člověk vlastně nic nedělá :). Večeři jsem bohužel skoro nejedla, protože odpoledne jsem šla s Káťou vyzvednout Ollieho do školy a měla jsem takový hlad, že jsem si koupila po cestě bagetu se šunkou a sýrem a džus a celý sem to zbouchala (neobědvala jsem totiž na letišti). Hodinu na to byla večeře - o čemž sem netušila, jinak bych to vydržela - a já neměla samozřejmě vůbec hlad. Nasoukala sem do sebe pár lžic polévky, aby se neřeklo. Díky bohu to ale všichni pochopili, když sem jim řekla, že sem se nacpala už ve městě :D ... Pak jsem měla pár skypů co ČR s našima a s kamarádkama. Bylo to moc fajn je všechny slyšet, ale vlastně jsem ani nevěděla jaké zážitky popisovat, protože zatím sem tak zmatená, že si je ani neuvědomuju.

A jedna fotka z letiště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat