On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

čtvrtek 13. června 2013

Den druhý

Jedna z věci, které jsou na mém "začátku" tady fajn je, že vlastně ještě oficiálně nepracuji. Zatím spíš "poznávám" a začínám jakoby příští čtvrtek. Mám docela hodně času a můžu třeba chodit do města a tak podobně a sžívám se s chodem rodiny velmi postupně. A jaký tedy byl včerejšek?

Ráno jsem si dala s dětmi snídani a šla jsem s nimi i s Fran do školy. Všude se tu chodí pěšky, tudíž s sebou bereme i pejska a když pak děti odvedu do školy, jdu s ním do přilehlého parku. Park je opravdu hezký, velký a chodí do něj hodně lidí jak se psy, tak i prostě jen běhat a tak podobně. To mě docela nadchlo, až budu chodit s dětmi sama, taky to využiju pro trošku ranního poklusu :). Akorát mi včerejší počasí jasně ukázalo, že potřebuju doplnit šatník o další (spíše praktické) oblečení - nepromokavou bundu, sportovní mikinu s kapucí, tlustej svetr na doma a tlusté ponožky.. Taky by se vážně hodily tenisky, které se okamžitě nenasáknou vodou. Samozřejmě totiž pršelo :D..

Pak jsem šla domů a rozhodla jsem se, že si půjdu trochu projít Reigate a doplním nějakou tu kosmetiku, všechno jsem si brala jen v cestovní verzi.. No, pak mi to bylo docela líto, protože Káťa mě odpoledne vzala do přilehlého Redhill a v Poundlandu bych to všechno koupila mnooooohem levněji :D.. Ale tak stane se :D.. Příště už budu vědět, i když samozřejmě taky tam nemaj všechno, takže drogerka to jistí :D..

Zašla jsem si do Costa coffee na oběd, dala sejm si těstovinovej salát a střední (ale podle mě vážně velký) latté, vyndala au-pair přiručku a chvíli si poseděla. Doma jsem pak ani moc nepobyla, zkoukla jsem jeden díl  Pretty Little Liars a šla jsem s Fran a s Káťou zařizovat mé členství do fitka (moc sem toho z toho rozhovoru ale nepochopila :D) a projít Redhil. Vím, že jsou to dvě města, ale mě to přijde jako prostě jedno velký město a jelikož neřídím, všude budu muset chodit pěšky.. Tak se mi zdá ale OPRAVDU velký :D.. Budu si muset aspoň na některý trasy zjistit autobusy, protože některý cesty se mi ne tak úplně líbí, natož pak někdy třeba za tmy :)

No pak už byl skoro večer, koukala jsme se na film, dali jsme si večeři a pak chtěla Katie skákat na trampošce, protože na chvíli vylezlo večer sluníčko, tak jsem šla s ní a hopsaly jsme :) Bylo to fajn a teda řeknu vám, že sem pak spala vážně jako mimino! Půjčila sem si od dětí DVD Harryho Pottera (Aj s Aj titulky) a ani sem se nebyla schopná podívat, spala sem, ještě sem nebyla ani doopravdy v posteli :)

Fotky:
                                                    Park u školy

                                                                 

Zde bydlím :) 


                                                  Reigate


Žádné komentáře:

Okomentovat