On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 1. května 2013

První dárečky pro rodinu


Na spoustě stránek jsem četla, že dárky pro rodinu (zvláště pak pro děti) se nemají podceňovat. Prý často pomohou překonat počáteční rozpaky. Ještě nevím přesně, co koupím holčičce a HF, ale pro HM a jejich syna už jsem snad vhodné dárečky nalezla. HM prý ráda vaří, klučina má rád rugby a fantasy knihy, holčička Hello Kitty a HF rugby a počítače. samozřejmě chci s sebou přivézt rodičům i něco typicky českého. Jsem z Karlových Varů, takže povezu Becherovku a oplatky, taková klasika.. Ačkoli přiklonila jsem se k Becherovce Lemond, protože klasická prý u Britů příliš neuspěla (abych se přiznala u mě teda také ne..).

Zatím jsem objevila v jednom menším krámku v Praze dárek pro HM. Vím, že prý ráda vaří, ale nechtěla jsem jí přivézt kuchařku, to mi přišlo blbé. Nicméně našla jsem rozkošný pořadač na recepty, s krásnými papírovými "kapsičkami" a podobně:

pořadač

pořadač 2

pořadač 3

pořadač 4

Napadlo mě, že až doma uvaříme nějaké typicky české jídlo, mohla bych ho vyfotit, na rub fotky pak napsat recept a vložit ho do kapsičky "recepies from" aby to bylo trochu osobnější :)

A klučinovi jsem hledala o něco déle, nic méně nakonec jsem se zeptala kamaráda, co také rád fantasy, jaké knížky četl ve 12.. Já sice taky četla fantasy, ale Harrym Potterem Brita asi neoslním a hádám, že Stmíváním kluka také ne :D... Nakonec jsme spolu vybrali Nekonečný příběh a Světla severu. Neverending story mě nadchla, ale bohužel v ČR nakonec není v angličtině k dostání :-( Se Světly severu ale byla docela sranda, ty jsem také četla (krásná kniha!) ale za boha mě nenapadlo, že kvůli filmu přejmenovali i knihu. Kniha totiž byla zfilmována pod názvem "Zlatý kompas" ale nakonec jsem přece jen našla a včera večer objednala (samozřejmě jsem si nejdřív nechala od jejich au-pair zjistit, zda to už nemá). Navíc mě napadlo, že pokud se mu kniha bude líbit, budu mít i co mu koupit k případným narozeninám a Vánocům, jelikož má pokračování :)

Golden compass

1 komentář: