On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

úterý 7. května 2013

Vaření

Opět se mi o něco zkrátil čas do odletu :) Občas tak přemýšlím o tom, jakou mají Britové kuchyni - co jsou zvyklí jíst a podobně. Vím, že budu občas vařit pro děti ve své HF a že HM má ráda ke každému jídlu zeleninu. Mám trochu strach z toho, jak děti přijmout mé vaření. Neříkám, něco uvařit umím, ale jsou to spíše česká jídla. Neumím upéct maso, spíš umím udělat nějaké ty omáčky (kuře na paprice, koprovku atd), guláš, bramboráky, šunkofleky a podobné věci.. Tak si říkám, jestli mi to děti alespoň občas sní, je mi jasné, že na to nejsou zvyklí. Stejně jako nejsem zvyklá já na britskou kuchyni. Samozřejmě zvládnu udělat i věci ve stylu "těstoviny+co dům dal" ale nevím nevím, jsem z toho na rozpacích :) 

Ale dneska jsem si řekla, že mám alespoň jídlo, které snad chutná každému, kdo má rád sýr a rajčata :) Má osvědčená "véča" a zároveň jeden s mých nejoblíbenějších "sandvičů". Dám ho sem, třeba se někomu z vás bude hodit návod na superrychlou a snadnou večeři nebo snídani :) 

Bagetka s olivovým olejem zapečená s plátkovým sýrem dle vaší chuti  - já dávám nejraději sýr typu madeland, na to mozzarelu (když je pod tím ještě ten plátkový sýr tak totiž  bageta nenavlhne od mozzarelly a je křupavá!), rajčátka a posypat bazalkou či oblíbenou bylinkou. Doporučuji! Rychlé a  velmi chutné! 

Ps: vím, že celozrnné pečivo je zdravější, ale stejně mi to s bílou bagetkou přijde lepší :)

Žádné komentáře:

Okomentovat