On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 1. května 2013

Představím se

Mám pocit, že bych měla napsat i něco málo o sobě, aby blog nebyl úplně anonymní. Jmenuji se Denisa, pocházím z Karlových Varů a ráda poznávám nové věci a místa, čtu,chodím cvičit, ven s přáteli a také ráda koukám na některé seriály a filmy. Jsem hodně upovídaná a veselá.

Blog jsme založila za účelem zapisování svých zážitků z ciziny. Původně jsem ho chtěla jako čistě au-pair blog, ale pak jsem si uvědomila, že au-pair nelze být celý život ale touha po cestovat tím nevymizí :) Tento blog, bude něco jako můj deníček. Najdete zde příspěvky z mé au-pair dráhy, z dob kdy jsem dělala animátorku, ale také z výletů, dovolených a podobně.


6 komentářů:

  1. Držím palce ;) ať je rodinka skvělá a všechno vyjde ...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký blog. At Ti rodinka vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc, už se hrozně těším :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky držím palce... ať se máš podle svých představ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, paní učitelko :) Mám se tu zatím vážně báječně a zítra jedu na pláž (máme tu 30) do Brightonu :)

      Vymazat