On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 1. května 2013

Skype s Káťou


V neděli jsem si skypovala s Káťou, to je nynější au-pait mé budoucí rodiny. Takovej holčičí pokec, praktických otázek jsem měla jenom pár. Ale krom tlachání mezi holkama, jsem se zajímala i o věci jako třeba gynekolog a antikoncepce a podobně.

Že mají v UK antikoncepci zdarma, jsem už věděla, ale přesto jsem se radši ptala. Prý je to pravda, mám si vzít krabičku a letáček a prý se mi budou snažit dát co nejpodobnější (ale údajně maj antiny dost hormonální, což možná bude pro mě trochu problém, protože já mám naopak nízkohormonální - a pěkně drahou). To jsem zvědavá :)

Mám velikou radost! KONEČNĚ jsme se shodly na dárečku pro Katie! Sice to nebude nic s Hello Kitty, ale Káťa říkala, že má ráda plyšáky. Tak jsem si vzpomněla na zvířátka do mikrovlnky. Pokud by někdo nevěděl o co jde, tak ve videu je to vysvětlené poměrně přesně. Dokonce uvažuji, že si jednoho na mazlení pořídím i pro sebe Nevinný Až se mi bude stýskat, ať se mám k čemu tulit ( ne není mi 5, ale plyšáci jsou rozkošní i v dospělosti, když jich není plná postel Usmívající se )

Také jsem si všimla, že má v pokoji mnoho fotek a uvědomila jsme si, že bych si také s sebou měla nechat vyvolat fotky rodiny a přátel :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat