On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 1. května 2013

Pozvání od rodiny


Dostala jsem od HM pozvánku i průvodní dopis :)

Byl velmi dlouhý a obsahoval vše od jejich pracovní doby, přes tu mou až po to jaké kroužky děti navštěvují. Také v něm bylo i co mi rodina bude hradit (kurzovné do školy a členství ve fitku) více méně většinu těch věcí už mi HM řekla na skypu, ale bylo fajn mít to ještě takhle napsané. Přeci jen u skypu je člověk nervozní a pak přemýšlí, jestli třeba porozuměl a podobně. Takže se docela hodí mít to ještě takhle sesumírované. Byla jsem překvapená, když jsme si psaly o jídle, prý si hodně potrpí na zeleninu (sice jí v tom podporuji, hlavně děti by jí jíst měly.. jenže já sama na ní zrovna nejen, tak jsme zvědavá :-D )

Mimochodem, jelikož bych po roce dvou v UK možná ráda jela i do Francie (vždy jsem pro ní měla slabost, ale bohužel nebyla příležitost a v pubertě ani snaha se učit jazyk), zakoupila jsem si v Praze učebnici pro samouky. Koukala jsem i na kurzy ve městě, kde budu. Ráda bych si (dle času a možností) zaplatila aspoň takovou tu klasiku jako jednou týdně večer kurz :) Tak mi držte palce, ať mi to vydrží. Francouzština je krásný ale velmi těžký jazyk, tak jsem sama zvědavá jak dlouho pro něj budu odhodlaná :)

Žádné komentáře:

Okomentovat