On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 4. září 2013

Zabydlování

Včera jsem tu strávila první celý den - plný nových věcí, samozřejmě. Ráno jsme vypravily děti na jejich první školní den, trochu spěchu, ale dalo se to ☺

Přes den jsem v podstatě volná a byla sem tu sama, využila sem to pro trochu opalování a taky sem (samozřejmě) vyzkoušela náš bazén. Voda trochu studená ale v tom vedru to vůbec nebylo špatné.


Když děcka po páté přišla ze školy, byla véča a pak koupání. Moje první koupání, samozřejmě se třemi malými dětmi se to neobejde bez řevu. Když je máma doma, dožadují se jí velmi hlasitě, zvláště pak maličkej, který na mě samozřejmě ještě není zvyklý. Nakonec jsem to musela zvládnout s maminou protože jinak by si vyřval plíce ☺

Večer jsem jim četla Green Eggs - jo vážně je to pohádka o tom, jak kdo má/nemá rád zelený vejce, super ne :D...

Dneska měla děcka volno ze školy, jako budou mít každou středu. Moje mamina má volno a tak jsme den více méně strávily společně. Samozřejmě den byl velmi hlučný, jak taky jinak. Byly jsme s dětmi dopoledne v parku, viděla jsem jen část, ale prý je obrovský. Jsou v něm poníci pro děti, koně, jezero a patří k němu i les, časem si ho jistě projdu. Samozřejmě je v něm plno běžců, i Danielle sem chodí běhat, když běhá krátké trasy. 15 km - haha, prej krátký.. No jak pro koho, já bych asi pošla ☺ . Po obědě Danielle uspala malýho a já zůstala s holkama sama, protože mamka jela nakoupit. Trochu sem se děsila, až tu budem samotní a až se mi probudí malej. Když sem si představila, kolik se nabrečí, když je mamina doma, tak mě jímala hrůza při pomyšlení, co bude až se vzbudí a nenajde jí tu, ale Danielle říkala, že děti jsou úplně jiný, když doopravdy není doma.







Inu měla pravda, holky byly zlatý. Stavěly jsme stavebnici z takových dřívek, pak jsme blby v bazénu a když se mi ve 3 vzbudil malej, byl samej úsměv a mazlivej, až běda. Ale to jste měli vidět když se máma objevila na zahradě :D... To bylo křiku a breku zase, ony jsou ty děti v podstatě pěkní žárlivci, každej se dožaduje mamčiný pozornosti a jakmile se věnuje někomu jinýmu, je z toho brekavá scéna. Ale jak rychle pláč a řev přijde, tak rychle zas odejde a Danielle se s nimi navíc moc nepáře (což schvaluju!). Večer je Danielle vykoupala a já opět četla, čistila zuby a uložila ke spánku. Holky v pohodě, ale malej zase brečel. Prý je to normální a bude to chtít čas, než se ode mě nechá uložit, i když ví, že je máma doma. Ale prý to bylo stejný i s minulou aupair a bude si muset zvyknout. Říkala, že prý když není doma a dělám babysitting tak je zlatej, když máma prostě není v dosahu, vezme evidentně nakonec za vděk i mnou :D...

                 Náš výtvor :D.. Ta židle, ne to kuře, samozřejmě ☺


Ale zatím si myslím, že mám v podstatě hodný děti, v tomhle věku o mně ještě obě holky stojí a malej se beze mě jaksi neobejde, když tu není mamka. Holky si se mnou zatím rády hrajou a docela se dožadujou mojí pozornosti, i když toho zatím moc nenamluvíme, vzhledem k tomu že já neumím FR a oni zas moc Aj, i když Julie, ta straší, se fakt snaží a Emma-Lisa by se furt mazlila a když něco chce, prostě jde a ukáže mi to :)..

Zítra mě čeká normální den, ale pro mě docela dobrodrůžo. Poprvé se vydám do Lyonu! Mám se tu sejít ještě s pár novýma au-pair na kafčo. Nemůžu se dočkat, ale trochu se bojím, abych se neztratila. S mojí nulovou znalostí FR by to totiž mohla být docela legrace.... O víkendu mi s Danielle najdem nějaký levnější kurz FR, snad. Nutně ho potřebuji ☺ A taky chci O:-).... Teda vlastně doufám, že mě čeká normální den. Je 4.září a já jsem už dostala perfektní rýmu a bolí mě v krku jako prase. Prej to měla i děcka a asi sem to chytla od nich, takže se dopuju aspirinem a do krku cpu Bioparox, bezva ne.. Nemělo by to být až tak koncem října?! Hlavně v tak krásným počasí! Doufám, že neproležím celej víkend, v Lyonu má být setkání au-pair, na který bych ráda šla..

Žádné komentáře:

Okomentovat