On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pondělí 23. září 2013

Sluníčko je zpátky ☺

Tak máme zpátky hezké počasí. Jaká úleva zase vylézt ven jen v tričku :) !

V neděli jsme byly s Jess v Lyonu na trzích. Většinou se jednalo o věci z druhé ruky a jak to tak bývá, žádnej velkej zázrak. Hroooozně moc lidí a celou dobu do pořádného kopce - inu proč ne, aspoň uděláme něco pro svá povolená pozadí ☺... Mezi stánky s harampádím se ale občas vyskytl i zapomenutý otevřený obchůdek s oblečením, kde se kupodivu i dalo vybrat. Jednalo se o normální "second handy" tak jak je známe z Čech, jen je nechali otevřené i v neděli, což tu nebývá zvykem. Hádám, že to bylo jen kvůli těm trhům a tomu, že věděli že přijde hodně lidí. Dobře udělali, měli narváno ☺

Za ten nádherný výhled na Lyon nám ten výšlap ale stál. Sice nemám ráda zimu, ale na jednu stranu se jí nemůžu dočkat. Že nevíte proč? Tak já vám to povím :) Jelikož nebydlím přímo v Lyonu, můj společenský život tu tak trochu řídí autobusy. A poslední mi jede ve 20:30 což znamená, že nemám zatím moc šanci vidět Lyon za tmy. A na to se vážně těším, protože obrázky, které jsem viděla, byly dech beroucí ♥ ! Vlastně se netěším na zimu, ale spíš na to, že se bude dříve stmívat ☺





Nicméně já jsem na trhu přeci jen něco ulovila. Vjednom z těch otevřených obchudků jsem pořídila žlutý podzimní kabátek od Calvina Kleina za 15 euro a pak u stánků pár filmů na DVD ve FR. Ne, že by se mi předabovaná Bridget Jonesová nebo Batman zrovna dvakrát zamlouvali, ale co bych pro jazykové dovednosti neudělala. A vzhledem k tomu, že má fránina je více než bídná (rozuměj žádná), tak to zoufale potřebuji ☺....

Po náročném výšlapu jsme se svezly na staré město a zašly do naší oblíbené zmrzlinárny. Neodolaly jsme a objednaly si pohár - to aby nám náhodou neubyly ty chůzí spálené kalorie, haha :D.... Já měla s kokosovou, vanilkovou a mangovou příchutí (ta mangová nic moc, ale kokosová boží!) a Jessica měla už nevím co, ale jedna z těch zmrzlin měla příchuť bílého vína. A byla vynikající! Příště musím rozhodně taky nějakou alkoholovou zkusit ☺




1 komentář: