On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

čtvrtek 5. září 2013

1. návštěva Lyonu

Dnešek byl prostě normální s dětmi, ráno jsme provedli nějakou tu hygienu, vypravili jsme je do školy a večer si holky hrály v bazénu a malej byl zkrátka všude okolo. Samozřejmě větší sranda přišla ve chvíli, kdy jsem je měla vykoupat a uložit. Holky sou fajn ale malej prostě pláče, když na to přijde. Maminu to fakt nevzrušuje, říká, že to není tak hrozný. On si zvykne.. No to teda doufám, chudák, vždycky to zní jako bych ho nejmíň týrala ☺...

Odpoledne jsem ale byla prvně v Lyonu. Úspěšně sem se dopravila busem (mám to MHD 20 minut do Lyonu přesně) a pak metrem na místo setkání s dalšíma holkama. Všechny jsme tu byly nové, takže jsme nešly po památkách - prostě je ještě neznáme haha :D.. Sešly jsme se na náměstí Bellecour a daly si oběd opodál. Oběd byl sice výbornej, ale bože ten číšník! Pomalejší obsluhu sem nezažila. Hodinu než nám přinesl pár salátů! On se na nás zkrátka vybodl, dělal všechno možný, krom obsluhování hostů. Teď už chápu, proč mají Francouzi tak dlouhé pauzy na oběd.. Když trvá hodinu dostat salát, co teprve dostat teplý jídlo :D...

I tak ale musím říct, že Lyonem jsem okouzlena, Holky měly zpoždění, tak jsem si prošla sama pár ulic v okolí a vážně jsme si vzpomněla, proč se mi kdysi na návštěvě ve Francii tak moc líbilo! Jediný, co mi kazilo dojem je, že jsem vážně nikomu nerozuměla. Tak hloupě jsem si dlouho nepřišla, takže doopravdy musím jít do školy, ať mě to bude stát sebevíc. Nejen, že já nikomu nerozumím, ale anglicky vážně lidi nerozumí ani mě a je to prostě děsný. Navíc ten jazyk je tak krásnej, že by byla škoda se ho nenaučit!

Pár (mizerných) fotografií :






Jo. příště musím fotit víc a lépe.. Já jsem tak koukala kolem sebe, že sem na foťák dočista zapomněla :D...

Žádné komentáře:

Okomentovat