On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

úterý 30. července 2013

Hledání č.2

Tak je to tady.. Moc jsem nepsala, protože poslední dva týdny ani nebylo o čem, byla sem totiž v poměrně velké nejistotě. Moje rodina mi před nějakou dobou řekla, že se mnou má problémy v jídle a podobně, jak už sem tu psala  a že máme 2 týdny na to, to nějak vyřešit. No 2 týdny uplynuly v pátek a nikdo nic neřešil. Tak jsem to včera nevydržela a včera večer sem se jich zeptala, jak se rozhodli. Byli překvapení, že o tom chci mluvit! A já jsme řekla, že ano, že chci.. Protože zkrátka potřebuju vědět, zda mám hledat rodinu a od kdy. Tak mi nakonec řekli, že ano, že se rozhodli že mám hledat novou rodinu. Pořád mají problém s mým jídlem a tak. Zeptala jsem se jich, jestli je to opravdu jediný problém a oni, že prý děti jsou se mnou v bezpečí, že se snažím, uklízím a všechno a že jsem si tu rychle našla kamarády a tak.. Jenže tím přesně narazili na to, nad čím sem delší dobu přemýšlela. Zda rodině nevadí, že s nimi netrávím své volno a jezdím s holkama na výlety a podobně. A vlastně nejdřív řekli, že jim to nevadí, že to oceňujou ALE, že by radši někoho kdo bude trávit čas hlavně s nimi. Takže v podstatě... Jim to vadí, jen to nechtěli tak říct

No já jsem tedy začala hledat novou rodinu, ke které bych ráda nastoupila 1. září, tak mi držte palce ať to tak vyjde :)

1 komentář:

  1. Tak to moc držím palce, rodinka určit neví, o co přichází ;) Snad někoho brzo najdeš. T s tím jídlem mi přijde teda trochu divný důvod. Ale co se dá dělat, halvně nevěš hlavu, ať se daří :)
    Míša

    OdpovědětVymazat