On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pondělí 8. července 2013

Opalovačka na pobřeží 8.7.2013

Počasí nám přeje a tak jsem využila volného dne k výletu. Jely jsme se s Klárkou opalovat do Brightonu (výlet jako takový nás sem ale čeká asi v neděli, dneska šlo fakt jen o pláž). Přijely jsme poměrně brzo, už před 10. hodinou, protože Klárka volno neměla a tak jsme zde nemohly být až do večera ale jen do 15. hodin :) I to ale stačilo, aby se Klárka pěkně spálila..

Máme to dosud nějakou tu 3/4 hodinku vlakem takže "no problem" :)

Ráno nás celkem šokovalo, spousta odpadků po pláži atd, ale naštěstí tam vlítla četa a bylo po problému a nás čekal úžasný den - moře, pláž a sluníčko. Moře je opravdu VELMI studené, přesně jak se říká :) Ale na rychlé osvěžení to jde vydržet a krásně vás osvěží.

                       Pravda - Klárka tady na té fotce se vstupem do moře trochu váhala

A ani já nebyla přesvědčená, že tam vlezu :) 


Ale mám důkaz, že se to dalo zvládnout





Většinou jsme se ale prostě jen opalovaly a užívaly si sluníčka a přemýšlely nad tím, jak je to fajn, moci se jen tak rozhodnou, že je teplo, tak pojedem na odpoledne k moři a ne k rybníku jako doma :D... 



Oběd jsme si připravily z domova, abychom se na pláži neokrádaly o čas tím, že bychom šly někam do restauračky nebo tak, takže jsme měly takovej menší piknik na pláži a jediné, co nám občas pokazilo pohodu byli zvedaví arabáči. Těm je vážně jedno jak holka vypadá, hlavně že je to HOLKA a otravovali snad každou :-/ Tak jsme se shodly, že budem předstírat, že neumíme anglicky haha :D.. Ne tak těžký úkol, pro dva nováčky v UK.

Ale byl to vážně krásný den, připadaly jsme si jako na dovolce a vůbec ne v práci :) Jeden z nejpohodovějších dní, co jsem tu zažila, skutečně prázdninový :)

Zde pohled na pláž a hned pod tím já a Klárka na odchodu :)


                        


Žádné komentáře:

Okomentovat