On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pondělí 5. srpna 2013

Co dál?

Můj čas v nynější rodině se pomalu ale jistě chýlí ke konci. Jsem tu teď do neděle sama - má rodina je na dovolené a já hledám novou rodinku a plánuju nějaké ty výlety.

Vlastně zatím tu trávím čas převážně s kamarádkama, čučím na filmy, skypuju a podobně.. Předevčírem jsme byly s holkama v kině na The Wolverine. Jsem trošku blázen, takže jsem je ukecala, abychom šly :D... Mně se to teda líbilo, i když jsem čekala něco trošičku jinýho :) Ale potěšilo mě, že jsem rozumněla! I když si nejsem jistá, jak moc nadšený z toho byly ony ☺

K rodince - nechci to zakřiknout, ale myslím, že už jsem pro sebe rodinu našla! Ale víc o ní napíšu v září, až u nich (snad) budu  - trošku překvapení ☺

Na 22.8. mám naplánovaný výlet s jednou další holčinou, půjdeme do Harry Potter studia :) Já jsem velký, opravdu VELKÝ, fanda do Harryho takže je to jeden z mých vysněných výletů, kam prostě MUSÍM jít ☺! Moc se na to těším, i když miluju hlavně ty knížky, jsem nadšená z toho, že uvidím, kde se natáčelo a podobně.. A taky sem ráda, že si to užiju se stejným cvokem, jako jsem já sama!

No a pak 25.8. přijedou na týden naši. Neuvěřitelně se těším až si spolu užijem Londýn!

Žádné komentáře:

Okomentovat