On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pátek 19. července 2013

Čekání a den otevřených dveří v Reigate Priory school

Moje story s rodinkou stále pokračuje. Mně se tady moc líbí, hrozně ráda bych tu zůstala, mám ráda děti a myslím, že i oni mně. Nicméně v pondělí jsem dostala něco jako "ultimátum"  - kvůli jídlu.

Prostě máme 2 týdny na to, abychom se rozhodli, jestli jsme pro sebe ti praví. Rodince vadí, že já nerada maso a že to děti vidí. Snažím se dělat jinak vše, o co mě požádali. S dětma si hraju, co to jde. Uklízím jako nikdy v životě, snažím se jíst jinak vše. Ale s masem je prostě boj no, každej na to není. Myslím, že děti mě maj taky rádi. Snažím se, seč můžu, tak doufám, že si mě nechaj. Ale pro jistotu i hledám dál :-( Sice řekli že minimálně do konce prázdnin bych směla zůstat a stále se počítá i s návštěvou našich, ale že pak bychom to museli nějak vyřešit.. Jsme ráda, že aspoň mám trochu času, kdybych fakt musela odejít. A taky že ta návštěva našich platí, protože už mám nejen letenky ale i vstupenky do Madame Tussauds, Sea Life, Hop on and off autobus a podobné věci :) Už se moc těším až přijedou!

Jinak sem dneska byla s dětmi na dni otevřených dveří u nich ve škole. Bylo to úžasný, škola tu vypadá naprosto jinak než v ČR. Hrozně přátelská, žádné strohé lavice, sešity a nazdar. Tady dětí sedí ve skupinkách, učitelé podporují jejich tvořivost projekty a podobně. Naprosto mě to okouzlilo prohlížela sem si projekty "mých" dětí, evidentně mám šikulky :) Prošla jsem si školu, která je vyzdobená výtvory dětí, i jejich fotografiemi a podobně. Jde vidět, že děti se do školy těší (což je něco, co z ČR moc neznám).

+ Jsem se zapomněla zmínit, že v neděli jsem byla na výletě v národním parku Seven sisters. Bylo to moc hezký, ale nemá smysl o tom psát celý článek, protože jsme tam moc dlouho nepobyly. Holkám se nechtělo chodit a tak si myslím, že tam časem určitě pojedu s někým znovu a projdu to pořádně.. Takhle jsme tam spíš jen "byly", než že bych z toho měla vážně nějaký velký zážitek. Chvíli jsme seděly u moře, já zase nevydržela a zkusila ho a tak :)

¨
A jedno foto by Laura Ats :)


Zítra jedu na návštěvu k Martince do jejího města/vesnice na dámskou jízdu. Budu tam od zítřka do pondělí tak pak zas zásobím fotkama a snad brzo poinformuju, jak se rodina rozhodla. Vážně bych tu ráda zůstala, jsou milí a děti jsou prostě fajn... 

Žádné komentáře:

Okomentovat