On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pondělí 15. července 2013

Londýn s Klárkou 13. 7. 2013

Tak jsem v sobotu opět byla objevovat kouzlo Londýna. I když ve 30ti stupňovém vedru to nebylo zrovna lehké :D... Vydala jsem se s další au-pair Klárkou na Borough market (díky Martince za doporučení), kde se natáčel třeba 3. díl Harryho Pottera (vstup do Děravého kotle, ale ne že bychom ho snad našly :-D ...) nebo Bridget Jonesová.

Potom jsme přes Tower Bridge, Trafalgar a Národní galerii procházkou došly k Buckinghamskému paláci a k parlamentu, aby jsme okoukly Big Ben.




Sranda byla v metru, kde jsem prostě po chvíli bloudění vytáhla obří mapu a rozložila si jí přímo tam, neboť jsme za boha nemohly zjistit, jak se sakra dostat na Baker street, kde jsme původně chtěly navštívit muzeum Sherlocka Holmese.  Shodly jsme se, že to vezmeme přes Madame Tussauds, protože bylo vedro a nechtěly jsme být moc venku.. No na Sherlocka Holmese už se jaksi nedostalo, protože jen fronta před Madame Tussauds zabrala víc než 2 hodiny a prohlídka něco přes 3.. Ale stálo to za to!! Vždycky jsem si myslela, že je to prostě jen muzeum voskových figurín a ani jsem nic moc nečekala.. Celou dobu jsem přemýšlela nad tím, jestli to šílený čekání vůbec stojí za to.. Jenže tam zdaleka nebyly jen figuríny. Bohužel z těch nejzajímavějších věci se nedají pořídit fotky ( i když příště se alespoň o pár pokusím..) ale nám se nejvíc líbila část, kde když projdete už téměř celé muzeum nasednete do napodobenin londýnských taxíků a ty vás provezou historií Londýna. Je to NÁDHERA! Pohyblivé figuríny, zvukové efekty a vidíte vše, třeba i stavbu katedrály sv. Pavla a podobně. Já jsem byla nejvíc nadšená z výstavy Marvel :) Komiksové postavičky Klárku moc nenadchly, za to já z toho byla hotová víc než většina dětí haha :D... Ovšem Klárka na konci taky, protože se nejednalo jen o pouhé figuríny (i když ta Hulkovo byla vážně monstrozní a úžasná!) ale také o 4D film. Film byl animovaný a mohl mít tak 10 - 15 minut. Ale rozhodně nejzajímavějších 15 minut, co jsem v kině zažila!!  3D filmy mě nikdy moc nebraly, zas až tak efektní mi totiž většinou nepřijdou a otravuje mě, že musím mít na očích dvoje brýle (jedny dioptrické). Naštěstí v sobotu jsem ale měla čočky a bylo to úplně o něčem jiném! Celou dobu sem měla pocit, že se všeho doopravdy můžu dotknout a nebyla jsem zdaleka jediná, kdo často i uhýbal letícím předmětům.. A zbytek efektů? Když to vypadalo, že všude stříká voda, skutečně jste cítili vodu, zrovna tak vzduch a podobně, bylo to naprosto úžasné! Trochu sem se bála, že vylezu z kina celá mokrá, ale bylo to spíš jen orosení ale na efekt naprosto dokonalý! Navíc to nebylo jen pár efektů za film, ale opravdu celou dobu se něco dělo. Jsem z toho tak nadšená, že jsem se rozhodla vzít tam v srpnu i naše a zopakovat si to, myslím si, že i jim se to bude líbit :-) !




                             Nezdá se vám, že Johnny vypadá poněkud naštvaně :)?
















Ale mám takový dojem, že Jessica Alba asi modelem nestála, tohle byla jediná figurína, kde mi přišlo, že se moc nepodobá...





Žádné komentáře:

Okomentovat