On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

sobota 6. července 2013

Pozdrav z teplé a slunečné Anglie!

Zdravím vás z krásně teplé a slunečné Anglie! Počasí nám přeje a já si ho náležitě užívám :)

Poslední dny hodně trávím ještě s jednou českou au-pair, ale občas se setkávám i s finskou a francouzskou, abych nemluvila celý dny jen česky :)

Od příhody s šílenou matkou se mi docela dařilo, děti jsou relativně hodný krom občasných výpadků. Včera večer jsem byla na návštěvě u jedné poloamerické rodiny, měli párty a byl tam naprosto okouzlující malej chlapeček, rok a půl ale chodil a mluvil a choval se nejmíň na 3, tak jsem si s ním chvíli hrála a všichni mě chválili jak bezvadná jsem s dětmi (rozhodně lepší než když na mě řve cizí ženská na ulici že :D..) ale i tak mě to překvapuje, protože v ČR by mi tohle nikdy nikdo neřekl :D... Já na děti nikdy moc nebyla, ale beru to jako dobrou příležitost, moc se starat o děti a poznávat u toho dlouhodobě jinou kulturu. Tak jsem ráda, že aspoň někomu se zdá, že mi to s nimi jde a tudíž mám pocit, že jsem ve své "práci" relativně ok, no snažím se :) Dneska odpoledne jsem se stavila za dětma na školní párty a pak jsem Ollieho a jeho spolužáka vzala k nám, byla tu se mnou jeho česká au-pair a moje nová kamarádka Klárka a odpoledne bylo moc fajn. Kluci se zabavili spolu, my jsme se opalovaly u mě na zahradě a Katie byla u své nejlepší kamarádky a v 7 mi jí dovezl Mollyin tatínek až domů :). Dneska mám babysitting, tak jsme si s dětmi zapli Madagaskar 3, dali jsme si popcorn a pak poslušně šupajdili do postele. Byla jsem až překvapená, protože Katie si o to sama řekla. Má zítra zápas v kriketu, tak musí vstávat :)

Jinak z mého volného času, krom toho, že ho hodně trávím opalováním, abych těch pár zcela slunečných dní využila. Byla jsme ve čtvrtek na první hodině Pole Dance! Bylo to bezvadný, hodně náročný (dneska sem skoro brečela když sem měla něco zvednout, jak mě bolely ruce :D.. ), ale nespadla jsem, přežila sem a krom spousty modřin od tý tyče jsem relativně v pohodě. Byly jsme 3 nováčci, jedna pořád padala a řekla že už znovu nepřijde ale já a ta druhá slečna jsme se bavily a rozhodně jdem ve čtvrtek znovu :) Myslím, že to musí být skvělý na vytvarování postavy a posílení všech svalů, protože ač se to nezdá, aby se člověk udržel tak prostě musí mít sílu a svaly. Měla jsem trochu obavy z toho, že už sem na to moc tlustá, protože obvykle si u toho člověk představí holku s postavou modelky, ale tady na to chodí úplně normální i docela oplácané holky a dokonce i všechny věkové kategorie! Tak mi držte palce, ať si ani příště nevyrazím zuby :)! + Jsem tady udělala skvělej kauf! Modrej batůžek Lancel Paris jen za 4 libry (výhoda toho, že Reigate je drahá a bohatá oblast je ta, že tu v charity shopech najdete i značkový věci! A za tak směšné částky!) batůžek zde, jen já ho mám v krásné a sytě modré barvičce

A co mě za poslední dny nejvíc potěšilo? Mollyin tatínek se mě dneska ptal, jak dlouho bych tu chtěl zůstat. Řekla jsem, že asi rok, že uvidíme dle situace. A pak za mnou přišla Katie a zeptala se mě, proč tu nechci zůstat aspoň dva :)

Žádné komentáře:

Okomentovat