On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

úterý 23. července 2013

Cambridge 21.7.2013 aneb výlet k Martince

Tenhle víkend jsem strávila u kamarádky doma. Byly jsme tam samy od soboty do pondělí, takže když jsem konečně dorazila, vydaly jsme se nakupovat (dvě holky, takže co jinýho :D ) v Hitchinu. Nakoupila jsem si (zase) plno věcí. Večer jsme chtěly jít do kina, ale protože jsme si neprozřetelně nezarezervovaly vstupenky, trochu jsme ostrouhaly. Místo toho jsme nakonec šly do místního pubu, ale nepobyly jsme úplně dlouho. Osazenstvo se totiž ten večer skládalo z poněkud vyšší věkové kategorie ☺

Další den jsme jely na výlet do Cambridge. Město se mi hrozně líbilo. Spousta malebných uliček a zákoutí + samozřejmě zase spousta obchodů :D.. Prošly jsme si centrum, obhlídly univerzitu. Já poslala pár pohledů, koupila si suvenýr, pak jsme zašly na oběd, nakupovat a tak podobně. Problém jsme měly spíš na cestě zpátky. Martinka řídí, takže jsme jely autem a zaparkovaly na kraji města na park and ride a pokračovaly do centra autobusem. Jenže ten den byl ve městě maraton a tak některé ulice byly uzavřené, takže se Martinka radši zeptala, kde pak na cestě zpět autobus staví. Když jsme ale odpoledne přišly na zastávku nic tam nejelo, náš autobus tam totiž nakonec vůbec nestavěl.. Řekla bych, že se pan autobusák zapomněl zmínit, že tam staví jen kvůli tomu maratonu ale po jeho konci  už pak ne :D:. Takže jsme tam chvíli tvrdly ještě s jedním mladým párem a nakonec jsme zjistily, že musíme úplně někam jinam :D.. Jinak byl výlet ale moc hezký ☺

Největší překvapení jsme ale obě měly až později.. Přijedou nás totiž o víkendu navštívit naši společní kamarádi! Tenhle víkend se to naplánovalo a v sobotu už je mám vyzvednout v Londýně, jak já se těším ♥ ! Víkend strávíme opět u Martinky (její rodina je stále pryč) a budem se obě těšit z dobré společnosti ☺










1 komentář:

  1. Jen takova vsuvka - ten par, ktery s nama cekal na zastavce byl tvoren, sice sympatickou, blondatou slecnou a jejim dokonalym pritelem, na kterem jsme s Dencou mohly obe dve oci nechat! :)

    OdpovědětVymazat