On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

středa 30. října 2013

Volno :)

Tak prázdniny překvapivě nakonec přinesly nějaké to volno i mně ☺! Od neděle do dneška jsem byla volná a jelikož počasí nám tu přálo, vážně jsem si to užila. V poněkud holčičím stylu jsem strávila pár krásných dní v Lyonu s kamarádkou.

V pondělí jsme si zašly do fitka, poseděly v Confluence  - což je, ač se to na fotkách nezdá, nákupní středisko. Ale moc hezké, otevřené, se spoustou restaurací a venkovními terasami s výhledem na řeku, kde si svoje jídlo nebo drinky můžete náležitě vychutnat ☺


Taky jsme byly opět na bazilice a užít si výhledu na podzimní Lyon, bylo vážně větrno..


Párkrát jsme taky zavítaly do Part Dieu, další nákupní středisko. Většinou jen tak na čumendu, ALE... Já už začala s nákupem vánočních dárků. Takže jsem zase aupair s prázdnou kapsou, ale aspoň už se mi tu v růžku rýsují vánoční dárečky ☺

Toto je fontána uprostřed Part Dieu. Na fotce to není vidět, ale mně se vážně líbí, protože s ní dělají něco jako "mini představení" s různými světelnými efekty, voda stříká různě vysoko a podobně. Není to nic velkýho, ale v každém patře máte lavičky, kde to můžete sledovat a někdy je to vážně povedené :)

Včera jsme se taky seznámily s jednou moc fajn Francouzkou, která dělávala aupair v UK a chtěla si procvičit angličtinu. Dneska jsme se na chvilku byly podívat v parku a jako obvykle, domovskou základnou (všude, vždy a za každých okolností) nám byl od neděle do dneška Starbucks.. Jak já miluju jejich pumpkin latté! Nějak nevím, co budu dělat, až mi ho teď zruší? Ne, že by to byl zrovna problém, jehož řešení spasí lidstvo ale.. Já sem si to tak oblíbila a ono je tak.. Sezonní :D! Doufám, že brzy přijdou vánoční drinky a že budou nejmíň stejně dobré, jinak tu moje stesky po pumpkin latté budete číst do dalšího Halloweenu ☺ ...

Mimochodem, jelikož už se nám posunul čas na zimní a dřív se stmívá, konečně si k večeru užívám osvětleného Lyonu. Je dech beroucí. Tak jsme se jeden večer s Mirčou šly projít na Staré město a v krásné atmosféře jsme zavítaly do vyhlášené čokoládovny, kde jsme samozřejmě neodolaly abychom si něco nedaly. Palačinka s hořkou čokoládou byla tak neuvěřitelně dobrá, že se mi o ní snad bude občas i zdávat ♥

Zítra mám večerní bejbáč a jelikož v pátek mám pracovat už od sedmi ráno, dohodly jsme se s Danielle, že přespím u holek v pokoji a večer po jejich halloweenské párty si zapnem nějaký film s podobnou tématikou, takže nás čeká Nightmare before Christmas a možná i Mrtvá nevěsta. Přejte nám, ať máme klidnou noc a nestraší nás dýně :D!

Žádné komentáře:

Okomentovat