On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

pátek 11. října 2013

Čas nezastavíš :)

A že ten čas ale vážně letí, zítra mi začíná 5. měsíc mé au-pair "kariéry" !

 Tenhle týden jsem zkoukla ve fránině Bridget Jonesovou - oba díly, Lásku nebeskou a zkoušela sem i  Ďáble nosí Pradu - neuvěříte, ale jsem na sebe hrdá. Jazyk je to těžký a vzhledem k tomu, že u mě v rodině se mluví převážně anglicky, jde to hoooooooodně pomalu.

Kdyby se někdo chtěl zeptat, jak na tom s fráninou jsem, odpověď nalezne zde:


Včerejšek byl ale bezva den, ve středu nám "onemocněl" malej a tak se rozhodlo, že nepůjdu ve čtvrtek do školy a zůstanu s ním doma. Normálně pracuju tak 45 minut ráno než jdou děcka do školy a pak od 17:00 do 20:00, takže sem počítala vlastně s celým dnem. Když holky odešly do školy, zapadla jsem k našemu bébé na gauč k pohádkám a on na mě usnul.. Přišla mamina a říká mi, tak spi taky.. Vzala jsem jí za slovo a spala jsem s malým až do 11:15. Pak se vzbudil, udělala jsem pro nás polívku, chvíli jsem si s ním hrála a mamina si ho pak v jednu převzala a poslala mě "dělat si něco svýho" a že ať přijdu ve 4 ho pohlídat, až pojede pro holky. Nastoupila jsme v plný polní, hrála si s ním asi 3/4 hodinky a pak, když mamina s holkama přišla, řekla, že mám pro dnešek off, protože už sem pracovala dost :D... Jako nezlobila jsem se že, ale byla jsem překvapená. Když vezmem v úvahu, že já sem se vlastně jen dobře prospala ☺

Dneska jsem se vydala do Lyonu do knihovny a na menší nákupy nějakých nutných věcí tipu tělový mlíko, punčochy na zimu atd :D.. Veřte nebo ne, ale i tady už nám začalo přituhovat. Nemrzne zase, ale zkrátka léto už je pryč a svetřík s podzimní kabátkem fakt unosíte. Zařídila jsem si členství do knihovny. Celkem mi to chybí a říkala jsem si, že v zimě ještě budu ráda, že mám kam zapadnout ☺ Světe div se, roční členství mě jako studentku vyšlo jen na 6 euro. Což je při cenách služeb tady docela div.

S touhle kartičkou se ale alespoň cítím, jakože sem někam fakt patřím ☻:

Chtěla sem si zařídit i vstup do fitka ale... Nevím nevím, ceny se pohybujou od 50 euro výš za měsíc a jednotlivé vstupy od 15 euro.. Tak o tom hooooodně přemýšlím.

Tak trochu se mi tu stal domovskou základnou všudypřítomný Starbucks, který sem si zamilovala a chodím se tam učit. Strašně se mi líbil jejich termohrneček a tak jsem se dneska stala jeho hrdou majitelkou.

Tohle je můj novej miláček ☺:


Žádné komentáře:

Okomentovat