On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

sobota 19. října 2013

Prázdniny jsou tady!

A moje dlouhé směny začínají.... Trochu se toho děsím, děti budou mít 14 dní volna a... Absolutně nevím, co s nimi dělat.. Naštěstí teď mě dlouhé směny čekají od pondělí do soboty a pak budu mít minimálně do úterý volno, protože rodinka jede k babičce a dědovi. Musím přiznat, že na to se těším. Doufala jsem, že dostanu volnou sobotu pro jednou, ale tohle je lepší minimálně 3 dny volna ☺

Abych se na to psychicky připravila (a udělala si radost) vyrazila jsem včera na nákupy. Vybírala jsem parfém a zimní boty. A pořídila jsem. Parfém sem ale vybírala docela dlouho, abych při tech cenách nesáhla vedle. Můj oblíbený totiž přestali vyrábět :-( , takže sem nemohla sázet na jistotu a musela se porozhlédnout po novém. Naštěstí na rozdíl od Čech, vám tady docela běžně odstříkají parfém do vzorečku a dají domů na zkoušku. Takže jsem chvli vybírala v obchodě a domů pak odešla se 4 vzorečky - Yves Saint Laurent - Manifesto, Manifesto Elixir, Parisienne a Paco Rabanne - Lady Million. Tak nějak sem počítala, že odejdu s něčím od YSL, můj oblíbenec totiž býval taky od téhle značky a po Manifestu toužím už od loňska ALE.... Voní mi sice nádherně, nic méně po pár hodinách jsem z toho měla slušný bolehlav.... Dobrý vědět, když jsem si šplíchla v obchodě na zápěstí, věděla sem jen, že mi voní krásně. Bolehlav přišel až když sem použila běžné množství i ke krku.. Byl sice cítit krásně celý den, ale evidentně mi na něm něco nesedělo. Parisienne je sice jejich klasika, voní hezky ALE není to prostě moje extrémka, kterou jsem od nich milovala. Takže to nakonec vyhrála Lady Million :) Voní krásně a do jejich kazetky jsem se zamilovala na první pohled. 50 ml EDP, 100ml tělového mléka a rozkošná miniaturka 5ml do kabelky, která se dá snadno znovu plnit takže s sebou nemusíte tahat velký parfém ♥. Ale musela jsem se hrozně krotit, protože jsem narazila na verzi ne jen EDP ale i Pure Parfume... A vážně strašně jsem ho chtěla! Ale.. Ještě jsem potřebovala boty a... No znáte to, parfém je krásnej, ale v zimně by mi nožky asi nezahřál :D....



Takže jsme vyrazily s kamarádkou dál po obchodech a konečně jsem našla kozačky bez podpatku s kožíškem, které byly levnější než 100 eur, díky bohu :D:.. Měla jsem s tím docela problém, takže už sem nebyla ani moc vybíravá - prostě jsem potřebovala teplejší boty na zimu, když bude fakt padat sníh aby byly opravdu na chození. Kozačky s podpatkem si ale přivezu až z Čech, tady jsou boty mnohem mnohem dražší a mě se za ně nechce dát tolik peněz. Mám tu jedny pěkný boty na podpatku, sice ne na zimu ale na teď, ale kozačky s podpatkem musí počkat domů :) Teď už potřebuju jen kalhoty a mám na nějakou dobu klídek ☺



Co mě ale tenhle týden potěšilo byl včerejší zážitek ze školky. Byla jsem s maminou vyzvednout děti a šly jsme do knihovny. Ve školce jsme se trochu zdržely a mamina si povídala s učitelkou a já jsem... Věděla o čem mluví!!! Nerozuměla jsem všemu a musela jsem se vážně pekelně soustředit ALE pointu sem pochytila a to se počítá jupíííííííí!!! Třeba časem vážně začnu chápat, co mi lidi říkaj ☺! A možná za čas budu schopná i odpovídat :D...

Žádné komentáře:

Okomentovat