On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

neděle 6. října 2013

Další návštěva v plánu :)!

Je tu další neděle a já za sebou mám už více jak měsíc ve Francii! A stále sem z ní stejně unešená ☺

Tenhle týden ohledně dětí proběhl docela fajn, ve středu jsme tu sice měli menší konflikt ohledně toho, zda se naše malá princezna oblékne do tanečního nebo ne, ale jinak to šlo :D... Ona totiž miluje tancování, a tak se ve středu, i když má tanečky až od 11 dopoledne, oblékla do tanečního už před 9. ráno. A přesně v 10:15 začala být navztekaná, že prostě už čeká moc dlouho, tak se naštvala a šla se svlíknout. Sranda, měla totiž odcházet v 10:45 a mně trvalo dost dlouho, než sem jí přinutila se oblíknout zase zpátky a stejně mi musela pomoct mamina a v poněkud ostřejší a hlasitější holandštině vysvětlit, že pokud se neoblíkne, tak to má teda blbý a nepůjde nikam :D.. Děti no, ale odpoledne pak byly naprosto hodný ☺ Já se raduju z malýho, sice když je tu máma, tak nejsem dost zajímavá, ale jinak je to docela mazel. Navíc ho uklidňuje čtení a někdy když přijde ze školky, tak chce jen sedět na klíně a prohlíží si knížky. Samozřejmě, má 2 roky, takže jeho nejoblíbenější slovo je "No"  - což je někdy o nervy, ale většinou je díky bohu docela hodnej ☺

Včera začalo pršet a jelikož sem hlídala, plánovala sem, že vezmu děti do parku. Vylezu ven a déšť, jako naschvál. Ale díky bohu, nejsou děcka žádný citlivky a tak, když přešel největší déšť a jen trochu krápalo, stejně chtěly jít. Nahodily pláštěnky a šli jsme. Byla jsem ráda, on ten čas venku přeci jen utíká rychleji a co doma pořád vymýšlet, že... Telka to sice vždycky jistí, ale taky se to nedá dělat pořád... Teda, ne že by to dětem vadilo, ale mně a rodičům pak docela už jo - rodičům z výchovných důvodů a mně.. No koukejte se pořád na Disney Channel a ještě ve fránině ☺

                                                  Po cestě do parku


Včera večer jsem pak s holkaka vyrazila do Lyonu na drink.  Musely jsme domů posledním busem, co mi sem jede, což je o půlnoci. Takže docela krátký. Rozhodly jsme se to příště naplánovat jinak - dorazím pozdějším busem, třeba kolem 10. večer a budem tam do rána. Dost jsem se bavila + tady všude vzbuzujete docela pozornost, jakmile někdo zaregistruje, že se bavíte jen v angličtině, takže jsme se fakt nenudily. Nejdřív jsme byly v úžasný irský hospůdce (ano, vidím tu ironii moje první večerní "cosi" ve Francii a zapadnu do irský hospody:D..), já začínala s koktejlama.. I když ono začít s Long Island Ice Tea je možná trochu blbej nápad ☺... Ale objevily jsme tu úžasnou věc! Malinkej rozkošnej panáček zvanej "Baby Guiness", kterej doopravdy vypadá, jako kdyby vám někdo natočil do panáka pivo Guiness.. Díky bohu, chutná to mnohem líp. Co líp, podle mě je to božský a příště na to chcem jít znovu ☺ Je to kahula a na tom baileys, chutná to božsky - na tom jsme se s holkama shodly :) Pak se ale Jessica asi rozhodla nás zabít a tak v jednom klubu řekla, že musíme ochutnat tradiční brazilský pitivo. Přinesla 3 panáky čehosi a koply jsme to do sebe. Moje reakce by asi bývala stála za natočení, zašklebila sem se, polka a s pocitem, že mi shoří hrdlo sem poskakovala na místě jako jojo. Štestí, že jsem se nepozvracela. Jejich tradiční pitivo je totiž panák skládající se z tequily, vodky, ginu a tabasca. Ano tabasca! Málem to se mnou šlehlo :D...








Asi vás nepřekvapí, že dneska se tedy jen válím v posteli s filmy.. Ale aspoň se snažím a jsou ve fránině ☺ Na chvíli mě sem přišla navštívit moje nejstarší a se zájmem se mnou sledovala Briget Jonesovou s rozumem v koncích haha ☺

Ale nakonec si schovávám pro mě naprosto nejdokonalejší zprávu :)! V prosinci mě přijede na víkend navštívit kamarádka!!! 13. prosince - 15. prosince tu budu mít na návštěvě Míšu a už se těším, až jí to tu všechno ukážu. Zajdem spolu na vánoční trhy, po památkách a krásách Lyonu, na nějaké ty tradiční francouzské sladkůstky a podobně, nemůžu se dočkat ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat