On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

neděle 27. října 2013

První týden prázdnin za námi

A nebylo to zas tak hrozný. Sice bych neřekla, že tu děti nutně potřebujou mít prázdniny tak často a tak dlouhý, ale přežila jsem ☺... Když bylo hezky vytáhla jsem je do parku (přes značné protesty tedy), občas jsme mrkli na nějakou tu pohádku, hodně malovali a podobně. Teďka jsou děti do středy nebo čtvrtka u babičky, takže já mám volno (na to si rozhodně nebudu stěžovat :D..)

Včera jsem s kamarádkou a kamarádem vyrazila přes noc do města, opět jsme zavítali do bezva irský hospůdky, popily baby Guiness a později jsme se přesunuli tančit do malého latinskoamerického klubu. Na můj vkus to tam teda bylo trošku příliš ve stylu Hříšného tance 2, někdy sem si říkala, jestli je to vážně ještě tanec, nebo rituál páření. Takže já jsem si tančila bokem tak nějak po svým a snažila se výhýbat největšímu mumraji :D.. Ale docela jsme se pobavili, pár hodin protancovali a já nakonec dopadla tak, že když jsme se přesouvali ke kamarádce spát, musela jsem jít bosky, protože jsem na podpatcích nemohla dál vydržet :D Moje nohy mě nenávidí ještě teď. Alespoň, že tu máme zrovna vážně pěkně a včera bylo teplo, nějakých 25 stupňů přes den, takže se to dalo ☺ To bych ale samozřejmě nebyla já, abych neměla nějakou tu nehodu. Takže krom toho, že jsem si to štrádovala bosky, jsem se taky během večera polila kokteilem, který sem převrhla v rámci divokého vyprávění ☺.. A k ránu jsem narazila do skleněných dveřích. Ne, nebyla jsem opilá, jen sem prostě neskutečný nemehlo. Zakecala jsem se kamarádkou tak, že jsem ty dveře prostě a jednoduše vážně neviděla. Jdu, jdu a najednou prásk a já měla před očima doslova černo :D... No musím říct, že bolelo to teda a pořádně a dneska vypadám, jako by mi na čele rašila druhá hlava :D... Mám obří bouli, totálně modrou a vážně to dost bolí. Díky bohu, aspoň je to pod ofinou, takže se to schová ale myslím, že tolik make-upu jsem si ještě nikdy na jedno místo nenaplácala :D....

Jelikož mám zítra volno, vyrazím s kamarádkou do města, ještě nebyla na amfiteátru a bazilice, tak doufám, že počasí bude stejně hezký včera a dneska, protože jinak to bude trochu na prd... Taky jsem si všimla, že už je pomalu čas začít kupovat vánoční dárečky, takže myslím, že to taky vezmem po obchodech a podobně (holky no☺ )

A začala jsem se koukat ve fránině na Přátele. Abych neměla pocit, že během prázdnin na fráninu dlabu. Nerozumím jim v podstatě ani slovo, smutné. Takže to většinou dělám tak, že si to nejdřív pustím česky a pak ten samý díl francouzsky. Záživné, ještě, že Přátelé jsou nestárnoucí klasika, takže se na ně dá v podstatě dívat vlastně pořád ☺ Ačkoliv výslovnost Rráššššel a Šandléérrr mě i tak prostě dostává :D.. Zkusila jsem i Harryho Pottera ALE.. Myslím, že prozatím Arrrryho, Errrrmionu a Agrrrida odložím, protože mi to prostě příliš komické :D...

Doufám, že ze zítřka a volných dní budu mít alespoň nějaké fotky, které bych sem šoupla ale teď s sebou foťák nějak moc nenosím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat