On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

úterý 13. srpna 2013

3. měsíc!

Včerejškem sem dovršila druhý měsíc au pairkování v UK! Začínám tedy svůj 3. měsíc jako au pair a čeká mě v něm poměrně hodně věcí. Příští týden tu budu jen s malou, protože Ollie odjíždí pryč, pak přijedou naši a já budu jejich "průvodkyně a slovník" v Londýně, pak k nové rodině.. No abych se náhodou nenudila že :D..

Po týdnu, kdy jsem tady byla sama a strávila jsem ho většinou s kamarádkou, je moje rodina zpět. Jako pozitivní věc vidím to, že sem byla asi poprvé pochválená za úklid. No aby ne, docela jsem se tu nadřela a to mi ještě se spoustou věcí pomáhala Isabelle. Nepřála bych vám vidět, co všechno jsme tu našly. Myla sem i okna, lednici a podobný věci. Poprvé mi bylo řečeno, že dům vypadá vážně čistě. Byla jsem ráda, že to aspoň vidí, ačkoli musím přiznat, že mě docela zarazilo, co všechno sem měla na listu toho, co tu mám během jejich dovolený udělat, protože původní domluva byla naprosto jiná. Ale upřímně... Už tu budu jen chvíli, takže se mi vážně nechce se s někým dohadovat a znepříjemňovat si poslední dny v rodině. HM má tento týden ještě volno, takže je docela hodně s dětmi, tudíž sice uklízím, žehlím a podobně ale děti moc nevidím. Ne, že by mi to vadilo, když sem tu sama, protože přeci jen být doma s někým, o kom víte, že už vás tu nechce, není tak úplně příjemné. Měli jsme tu návštěvu s dalšími dětmi, takže se i ti moji lumpové docela zabavili. Jinak pro malou jsme na příští týden sehnala jednu celou sérii Čarodějek, je do nich teď děsně hotová (a já si pamatuju jak sem z ncih byla jako mladší odvařená já ☺ ), tak jsme si říkala, že až tu budem samy můžem se spolu koukat a jakou z toho měla radost, když sem jí to řekla ☺... Taky jsem pomalu začala shromažďovat svoje věci, protože mě vlastně už čeká jen další pracovní týden tady, když se to tak vezme. Jediný problém je v tom, že netuším, jak všechny svoje věci teď narvu do kufru :D.. Sem jsem se vešla ok, ale tady jsem si spoustu věcí musela dokoupit a protože bohužel penízky jaksi nepadají z nebe, nemůžu si dovolit prostě to vyhodit a zase nakupovat :-/ Něco pošlu domů po našich ale i tak... Dneska jsem strávila den v parku a na obědě s dalšími aupairkami tady, je na jednu stranu škoda, že odjíždím, protože už jsem si tu našla nějaké kamarádky a tak a teď abych začala zase znovu. Ale tak co, chtěla jsem být au pair abych cestovala, poznávala svět a lidi, tak budu zase poznávat no :D.. Teď mi napsala moje HM jestli chci vzít něco z mekáče, to je snad prvně, co od své rodiny slyším, že něco takového jedí :-O.. Normálně to sice nejím, moc to nemusím.. Ale řekla jsem si o malej balíček kuřecích nuggetek, ty bych si i docela dala :D..

Co se výletů týče, z finančních důvodů je teď odkládám, i když jsem byla s kamarádkou na pláží v Little Hampton, jenže hlavní výlet mě čeká od 25. kdy tu budou na týden naši, tak abych měla nějakou tu kačku :). Už se na to moc těším, určitě si to užijem (ale musím si koupit špunty do uší haha, abych se vyspala.. není nad to, když vaše rodina chrápe :D... ) naši už konečně vytiskli letenky, takže se oficiálně těším :D..

Žádné komentáře:

Okomentovat