On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

čtvrtek 15. srpna 2013

Sice miluju Harryho Pottera, ale Aragoga jsem nikdy doma mít nechtěla!

Tenhle týden utíká a to ani moc nepracuju, jen občas poklidím ale HM je doma a o děti se stará sama, pořád jsou někde pryč.

Největší vzrušení tohoto týdne? Inu... Jak jste se tu už možná dočetli, zrovna se nekamarádím s hmyzem, pavouky a tak... Na to, že tenhle dům občas sdílím s nějakou tou johanou už sem si zvykla, ale co je moc to je moc! V noci na dnešek sem krásně usnula s knížkou v ruce cca v 11 hodin. A v 1 jsem se zase vzbudila. Slyšela sem divný zvuky a první co mě napadlo, bylo, že je někdo/něco na zahradě. Jsem sice ve městě ale teď nám u sousedů liška zabila kuřata, tak sem si říkala, jestli se jí nezachtělo zajít na návštěvu i k nám. Jenže na zahradě nic nebylo.. Tak sem zavřela okno a šla zase spát. A za chvíli znovu.. Šustění a všechno.. Tak sem šla na chodbu, protože mě napadlo, že je možná vzhůru některý z dětí, jenže opět nic. Tak sem se vrátila a slyším, že to šustění je ode mě. Tak sem si rozsvítila a koukám na mým odpadkovým pytli obří pavouk. Jestli z něčeho mám hrůzu, tak z tohohle. Málem sem se potentila, vzala sem nohy na ramena a od 1 do 5 do rána sem seděla dole na gauči. Pak jsem na chvilku usnula a vzbudil mě HD, aby se mě zeptal proč spím v obyváku. Tak jsem mu to objasnila a on šel se mnou do pokoje zkontrolovat situaci, ale nic jsme nenašli, tak jsme doufali, že je to pryč.

Šla jsem se trochu vyspat, rodina byla pryč. Odpoledne jsem poklidila, uvařila na večeři a mezi tím jsem se vydala ještě do obchodu pro ten nejsilnější RAID, co měli. Vystříkala jsem celej pokoj, každej záhyb, koš, všechno. Něco málo na chodbě, trochu i vedlejší pokoj a koupelnu a doufala, že pokud to tu někde stále žilo, tak už to chcíplo.  Mělo by ne? Nastříkala sem to na jednu johanu a doslova se rozpadla - nechutné, leč účinné.

Večer si tak sleduju the Vampire Diaries a můj HD se snažil spravit elektriku na chodbě. To se mu sice nepovedlo ale díky bohu, že byl na patře!!! Čert vem eletriku ale koukám na koberec a on si to do mýho pokoje naštrádoval ten sviňák pavouk znova. Velmi ALIVE musím podotknout a ne nějaká malinká breberka, ale pořádně nechutný  a rychlý cosi! Jsem sice fanoušek Harry Pottera, ale sdílím Ronovu nenávist k pavoukům a tudíž si asi dokážete představit, že jsem nikdy netoužila chovat doma Aragoga nebo jeho mládě.

Zavolala jsem HD a on to vyhodil z okna, takže je to pryč.. Jen už asi nikdy neotevřu okno. ještě teď je mi blivno! Mimochodem mi řekl, že prej sem nemám bát, že jsou pavouci vážně milí a vzhledem k tomu, že vážím 60 kg a on nějakejch 25g, tak se prej nemám bát, že když je to menší než já, tak mi to nemůže ublížit.. No neříkám, že mi to zrovna ublíží, ale zkrátka se toho bojím a myslím, že je to fakt nechutný.. Nehledě na to, že sem měla 100 chutí se zeptat, že kulka je taky menší než člověk, jestli si stále myslí, že na velikosti v tomhle případě záleží :D...

Mimochodem zítra se jde do mé host rodiny podívat nová au-pair, Němka.. To jsem zvědavá, zda se s ní setkám a jaké to bude.. Je divný setkat se s náhradnicí, když jste původně ani neměli ještě odjíždět,nemyslíte? Co když se mě zeptá, proč musím pryč? To jí jako fakt mám říct "protože rodina myslí, že nejím maso" ☺ ? No bude to zajímavý :D...

1 komentář:

  1. Skvělý článek, opravdu jsem se pobavila :D Samozřejmě s tebou soucítím, Aragoga bych tak nechtěla. Drž se ;)

    OdpovědětVymazat