On-line deník z ciziny

zážitky, tipy, rady a cokoli, co mě zrovna napadne :)

úterý 3. prosince 2013

Za 18 dní domů ♥

Pokud nepočítám dnešek a 22., kdy odlétám. Samozřejmě. Inu, nastal nám prosinec a ačkoli tady to zatím nějak extra vánočně nevypadá, já mám v hlavě jen to. Čeká mě pár super víkendů - tento víkend je v Lyonu Svátek světel, na který se neuvěřitelně těším. Na téměř všechny historické budovy se promítají animace a podobně a prý to vážně stojí za to. Doufám že udělám spoustu fotek a videí (ačkoli můj foťák to je vážně kvalitka, jak mně chybí ten, co jsem ztratila v Londýně :-(...!! )  Chystám se tam s kamarádama v sobotu v noci. Další víkend mi v pátek přijede z Čech kamarádka a já si zahraju na průvodce. Starý město, katedrála, trocha nočního Lyonu a vánoční trhy (které tu ale nejsou moc veliké) a možná i nějaký ten obchoďák (přeci jen jsme holky ne  ☻ ). A další víkend už nasedám na letadlo směr Praha ♥ ÁÁÁch, jak já se těším na český jídlo od babičky, cukroví a pohádky  ☺

Tenhle týden mám tak trochu volnější než je zvykem, protože tu mají na návštěvě babi z Holandska, takže já teď většinou pracuji jen ráno. Babi se mi zdá moc milá, je hodně podobná Danielle, jen samozřejmě starší a trochu silnější, A dostala sem od ní jako dárek čokoládové písmeno D. 


O víkendu jsem měla více méně volno, protože v sobotu jsem díky výpadku elektřiny (a totální tmě v baráku, protože jsme nestihli dát nahoru rolety a my je máme moderně na elektřinu, jako vůbec všechno tady) končila už v 10 ráno a mamina si vzala děti s sebou na letiště, kam jela pro babi. Já se vydala do Lyonu za kamarádkou, zašly jsme si na pizzu a na vínko + svařáček na vánočních trzích a pak jsme se spontánně rozhodly, že půjdem večer pařit. Jely jsme ke mně pro věci, pak zpátky k ní domů a večer jsme si užily relativně dobře. Seznámily jsme se s nějakýma novýma lidma a nad ránem nás po cestě z klubu pobavil opilý Frantík. Slyšel nás mluvit a ptal se odkud jsme, tak jsme mu řekly, že jsme Česky a.... A on zcela vážně na nás spustil "Tepláková souprava, kule dám si doprava" No já myslela, že se počurám smíchy fakt ☺ To je asi jedna z posledních věcí, který bych tu čekala :D... Nejspíš jsou tu Nightwork populární, haha.. Ne, nakonec nám řekl, že tu zná na Erasmu nějakýho Čecha a ten je tohle naučil, ale stejně to bylo v jeho podání velice vtipné ☺

V neděli pak měla naše prostřední oslavu narozenin, sešla se celá rodina a bylo to moc hezký :) No potvrdila jsem si, že krom sladkého, zrovna velkou fanynkou francouzského jídla zkrátka nebudu. Ačkoli všechno vypadalo více něž krásně, pokaždé se z toho vyklubalo něco, co mě zkrátka neoslňuje (třeba krevetový koktejl..). Oslava se ale vážně vydařila a měla jsem radost, že se malý knížka ode mě líbila. 


Taky už mám Vánoční dárek pro malýho, samozřejmě vzhledem k jeho posedlosti pohádkou Auta, jsou bačkůrky s rozkošným sáčkem Auta. Bačkůrky jsem vybrala plyšové, protože sem si říkala, že i kdyby je nechtěl nosit, aspoň si s nima bude moct hrát ☺



A perlička na závěř. Francouzi mají ze záhadných důvodů hroznej problém vyslovit mé jednoduché jméno :) Už jsem se setkala s mnoha tvary, nejčastěji mi říkají DenííííZ. Psáno různými patvary samozřejmě. Ale minule jsem se přeci jen ve Starbucks pobavila. No řekněte sami, copak je Delice nějaký jméno :D? Asi jsem ten den vypadala vážně chutně, nebo co :D...



PS: A aby se neřeklo, že nevěnuju pohled času.. Včera jsem tu úspěšně ukončila svůj 3. měsíc a začínám 4. :)!


Žádné komentáře:

Okomentovat